wtorek, 11 sierpnia 2015

Jogurt z galaretką

W takie upały ciężko jest wystać przy piekarniku czy też piec ciasta z kremami i nie tylko, ciasta pracochłonne dlatego chciałam zrobić coś na szybko i coś co mogłoby choć trochę pomóc w ochłodzeniu i orzeźwieniu. Przeglądając szafki i lodówkę znalazłam jogurt naturalny i galaretkę i postanowiłam połączyć je i nie skromnie muszę przyznać, że mi się udało :-) Zasmakowało całej mojej rodzince.
Polecam zrobić, robi się na prawdę szybko i jest bardzo smaczne.






Składniki: (na 4 porcje)
405g jogurtu naturalnego
1 łyżka cukru pudru
galaretka agrestowa

Przygotowanie:

Jogurt wymieszać z cukrem pudrem.
Galaretkę rozpuścić w 1 i 1/4 szklance wody, gdy wystygnie przelać do jogurtu i wymieszać do połączenia składników. Przelać do pucharków i włożyć do lodówki żeby stężało.
Przed podaniem udekorować bitą śmietaną i posypką czekoladową (bądź według upodobań.)




Smacznego!


1 komentarz:

  1. Lekki deser,w sam raz na lato :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award-zajrzyj,proszę do mnie po szczegóły
    http://agusiowegotowanie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń